Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (8)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гриньова Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Гриньова Т. І. 
Динаміка показників фізичних якостей хлопців 10-13 років під впливом занять різними видами туризму [Електронний ресурс] / Т. І. Гриньова, К. В. Мулик // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2013. - № 10. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PPMB_2013_10_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 471.094 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Гриньова Т. 
Динаміка показників фізичних якостей дівчат 10-13 років під впливом занять різними видами туризму [Електронний ресурс] / Т. Гриньова // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2013. - № 2. - С. 79-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2013_2_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 132.933 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Гриньова Т. І. 
Мотиви та зацікавленість дітей до занять різними видами спортивного туризму [Електронний ресурс] / Т. І. Гриньова // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2013. - № 5. - С. 82–85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2013_5_19
Проаналізовано основні мотиви початку занять спортивним туризмом. У дослідженні прийняли участь 120 дітей і вихованців гуртків Чугуївського районного центру туризму, краєзнавства, туризму та екскурсій учнівської молоді віком 11 - 15 років, які займалися туризмом більше 1 року. Визначено, що в основному діти керуються соціально-емоційними мотивами, а вже потім - мотивами здоров'я з метою розвитку фізичних якостей та укріплення здоров'я. Проаналізовано рівень цікавості занять у гуртках з різних видів туризму протягом року, на основі чого зроблено висновок щодо способу підвищення цікавості занять з різних видів спортивного туризму.
Попередній перегляд:   Завантажити - 635.218 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Гриньова Т. І. 
Визначення рівня фізичного здоров’я дітей 10–13 років, що займаються туризмом за авторською програмою "Туристське багатоборство" [Електронний ресурс] / Т. І. Гриньова, К. В. Мулик // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2014. - № 1. - С. 22–27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2014_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 954.588 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Гриньова Т. 
Динаміка морфофункціональних показників хлопців віком 10-13 років під впливом занять різними відами туризму [Електронний ресурс] / Т. Гриньова // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2014. - № 1. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFVS_2014_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 348.092 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Мулик К. В. 
Вплив занять пішохідним туризмом на рівень здоров’я підлітків 13 років [Електронний ресурс] / К. В. Мулик, Т. І. Гриньова // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2015. - № 8. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PPMB_2015_8_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 330.619 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Гриньова Т. І. 
Фізичний стан дітей 10-13 років під впливом трирічних занять спортивним туризмом [Електронний ресурс] / Т. І. Гриньова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2015. - Вип. 129(1). - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2015_129(1)__16
Попередній перегляд:   Завантажити - 561.537 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Мулик К. В. 
Розробка та впровадження спортивно-оздоровчого маршруту з пішохідного туризму для студентської молоді [Електронний ресурс] / К. В. Мулик, Т. І. Гриньова // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 11. - С. 114-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_11_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 433.42 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Скалій О. В. 
Навчання техніці їзди на велосипеді дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / О. В. Скалій, К. В. Мулик, А. І. Пономаренко, Т. І. Гриньова // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2020. - № 6. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2020_6_3
Мета роботи - визначити основні елементи техніки їзди на велосипеді та встановити їх взаємозв'язок із руховими якостями дітей молодшого шкільного віку. У дослідженні брали участь 60 дітей молодшого шкільного віку (6 - 7 років), які навчаються в загальноосвітніх школах м. Харків. У дослідженні використано: педагогічні спостереження, експертну оцінку, тестування. Протягом навчального року визначалася динаміка рівня розвитку рухових якостей дітей 6 - 7 років, а наприкінці навчального року встановлювалась кореляційна залежність між використанням основних елементів техніки їзди на велосипеді та рівнем розвитку рухових якостей дітей 6 - 7 років. Проаналізовано основні елементи техніки їзди на велосипеді та встановлено перелік помилок, з якими стикаються під час навчання. Проведено кореляційний аналіз щодо впливу окремих рухових якостей на виконання різних елементів техніки їзди на велосипеді. Так, техніка посадки на велосипеді є основним елементом першочергового засвоювання та потребує, перш за все, прояву статичної рівноваги. Виконання техніки педалювання та прискорення пов'язано з проявом спритності та швидкісно-силових якостей. Техніка гальмування пов'язана, перш за все, із проявом сили рук та визначалась кистьовою динамометрією. Більш складні елементи техніки, пов'язані з проходженням поворотів і розворотів та подолання перешкод, потребують перш за все швидкісно-силових якостей та динамічної рівноваги. Проведені дослідження надали можливість визначити рухові якості, які необхідні для виконання елементів техніки посадки, педалювання, гальмування, прискорення, проходження поворотів і розворотів та подолання перешкод і встановлено їх кореляційний зв'язок із контрольними руховими вправами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 547.855 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Мулик К. В. 
Рівень розвитку сили студентів, які займаються у спортивних секціях зі скелелазіння із застосуванням вправ на різних тренажерах [Електронний ресурс] / К. В. Мулик, Т. І. Гриньова, О. В. Скалій, С. І. Бершов, В. В. Корнієнко // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2021. - № 5. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2021_5_3
Мета роботи - визначити вплив занять скелелазінням на рівень розвитку сили студентів, які займаються у спортивних секціях зі скелелазіння за різними програмами. У дослідженні брали участь 45 студентів (чоловіки) віком 18 - 23, які займалися в секціях скелелазіння. Випробовувані були розділені на 3 групи по 15 чоловік у кожній: у першу - контрольну групу (КГ), були включені спортсмени, які тренувалися за стандартною методикою; у другу - експериментальну групу N 1 (ЕГ1), увійшли спортсмени, які тренувалися за стандартною програмою з включенням спеціально-розроблених вправ на розвиток сили на кампусборді; у третю - експериментальну групу N 2 (ЕГ2), увійшли спортсмени, які займалися за стандартною програмою з включенням спеціально підібраних вправ на гімнастичних кільцях. Для оцінки рівня розвитку сили та її динаміки використано тести, які максимально близько висвітлюють прояви сили у скелелазінні, а саме: вис у блоці, підтягування на перекладині, підтягування до грудей, згинання та розгинання рук в упорі лежачи, кистьова динамометрія, згинання кисті з обтяженням. Для визначення впливу занять скелелазінням за різними програмами на рівень розвитку сили студентів, які займаються у спортивних секціях зі скелелазіння, проведено аналіз спеціальних показників. Виявлено, що показники, які досліджувались в усіх групах упродовж експерименту мали тенденцію до покращання. Встановлено, що вправи на кампусборді та гімнастичних кільцях мають неоднаковий вплив на розвиток окремих груп м'язів, що надає можливість зробити висновок про необхідність поєднання цих програм для забезпечення різнобічного розвитку сили студентів, які займаються у спортивних секціях зі скелелазіння.
Попередній перегляд:   Завантажити - 453.456 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Таран Л. М. 
Діяльність державного інституту фізичної культури України та українського науково-дослідного інституту фізичної культури у 30-40-х роках XX століття [Електронний ресурс] / Л. М. Таран, Д. О. Окунь, Т. І. Гриньова // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2021. - № 5. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2021_5_11
Мета роботи - узагальнити інформацію про діяльність Державного інституту фізичної культури України (ДІФКУ) та Українського науково-дослідного інституту фізичної культури (УНДІФК) щодо розвитку освіти та науки у сфері фізичної культури і спорту в Українській соціалістичній радянській республіці. Матеріалом дослідження була наукова література, де надається інформація щодо питання, яке вивчається. Методи дослідження: аналіз та узагальнення даних наукової літератури, історико-системний, логічний, проблемно-пошуковий. Визначено, що ДІФКУ розпочав свою діяльність у складних умовах формування державності республіки. Навчальний заклад займався підготовкою викладачів-тренерів, викладачів-методистів із фізичного виховання для навчальних закладів, організаційно-методичних працівників. Серед викладачів інституту були досвідчені спеціалісти-практики, які сприяли розвитку спорту вищих досягнень і спортивної науки. З`ясовано, що УНДІФК було створено на базі науково-дослідної кафедри Центрального будинку фізичної культури у м. Харіов. У структурі дослідного інституту було запроваджено 5 функціональних підрозділів і випускались збірники наукових робіт. Встановлено, що ДІФКУ вніс значний вклад у розвиток вітчизняної системи фізичного виховання завдяки наявності спеціалістів-практиків, досвідченого професорсько-викладацького складу; підготовки кваліфікованих фахівців, спортсменів високого класу. Діяльність УНДІФК була вагомою для республіки. Саме у 30-ті роки XX ст. було закладено підгрунтя для подальшого розвитку вітчизняної спортивної науки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 393.446 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського